сучасне рішення для вимірювань маси рухомого складу залізниць
в статичному і динамічному режимах
Налагоджений процес узгодження з АТ "Укрзалізниця"
Найбільша границя зважування (Max) | 100/150/200 т |
Найменша границя зважування (Min) | 1т |
Дискретність і ціна повірочної поділки d=e | 20/50 кг |
Електричне живлення ваг | однофазний струм напругою від 187 до 242 В і частотою 50±1 Гц |
Вид кліматичного виконання, ступінь захисту по ДСТУ EN 60529 | - для тензометричних датчиків - IP67 / 68 br> - для аналого-цифрового перетворювача - IP54 |
Інтервал робочих температур навколишнього середовища | - для тензометричних датчиків - від - 35 ºС до +65 ºС br> - для аналого-цифрового перетворювача - від 0 ºС до +40 ºС |
Ваги вагонні тензометричні ГЕРМЕС ВТВ … призначені для повагонного або повізкового статичного вимірювання маси порожніх і навантажених залізничних вагонів (цистерн, контейнерів, хоперів) з сипучими, твердими, а також рідкими вантажами; повагонного або повізкового вимірювання маси в русі порожніх або навантажених вагонів та / або цілих поїздів з сипучими, твердими, а також рідкими вантажами.
Ваги використовуються на підприємствах: аграрної, харчової, гірничодобувної, хімічної, енергетичної, будівельної, переробної, металургійної, машинобудівної та інших галузях
Найбільші компанії України
Ваги повністю відповідають вимогам стандарту України ДСТУ ОIМL R 106-1 «Ваги залізничні платформні автоматичні під № У 2394-15. Ваги мають сертифікат відповідності засобу вимірювальної техніки затвердженого типу № UA-MI/2-5212-2015
Контроль розподілу навантаження по бортах і візків вагона (ваги мають можливість визначати поздовжнє і поперечне зміщення центру ваги вагона)
Наявність будівельної ліцензії для робіт гарантує проведення робіт «під ключ». Наявність штатних будівельних, монтажних, сервісних бригад гарантує дотримання термінів виготовлення і найкоротші терміни монтажу і введення в експлуатацію - установки ваг за 5-7 днів.
Експлуатація в екстремальних умовах при високій інтенсивності вантажопотоків.
Наявність і розробка спеціальних автоматизованих систем обліку (ваги забезпечують можливість комп'ютерного обліку результатів зважування, а також виведення інформації на дисплей комп'ютера та/або на принтер).
Власне виробництво і пряма поставка комплектуючих гарантує кращу ціну на ринку.
Вантажоприймальна платформа в комплекті | 1-2-3 шт |
Тензометричний датчик BM14G-C3-30t-15B-SC HM9A / B-C3-10 / 40t-16B HM14H1-C3-10 / 50t ZEMIC USA Inc. | 4-12 шт |
Вузол вмонтування датчика УВ-15.00.000 | 4-12 шт |
Аналого-цифровий перетворювач (АЦП) (4 канали) | 1-2-3 шт |
Ваговимірювальний індикатор | 1 шт |
Комплект кабелів | 1 шт |
Персональний комп'ютер в комплекті | 1 шт |
Програмне забезпечення Спеціалізована автоматизована система обліку | 1 екземпляр |
*комлпект поставки може змінитись по узгодженню з Заказчиком (Кліентом)
Ми несемо відповідальність за якість кожної одиниці продукції, яку Вам пропонуємо. Вся продукція має сертифікати якості.
Найточніше зважування проводиться в статичному режимі з розчепленням вагонів.Динамічне зважування в більшості випадків використовується для технологічного обліку при великому грузопотоці «недорогої» сировини.
Ви можете самостійно виготовити фундамент при наявності необхідних співробітників в штаті і інструментів / обладнання / техніки, а також наявності будівельної ліцензії. Можливий варіант виготовлення фундаменту при проведенні робіт співробітниками. Виробника (будівельним ділянкою) при наданні матеріалів Замовником. br> Також можливий варіант виготовлення фундаменту Замовником під авторським технічним наглядом Виробника.
Існує два типи вантажів: сипучі і рідкі. За призначенням ваг за типом вантажу, що зважується АТ «Укрзалізниця» висуває особливі вимоги до ваг згідно «Інструкцій про порядок і застосування засобів ваговімірювальної техніки на залізнічному транспорті ». При дотриманні вимог АТ «Укрзалізниця» і «Інструкцій про порядок і застосування засобів ваговімірювальної техніки на залізнічному транспорті» точність зважування не залежить від типу вантажу, що зважується.
Вагонні ваги, які призначені для комерційного зважування з постановкою вагонів на транспортування доріг «Укрзалізниці», обов'язково повинні мати функцію визначення зміщення центру мас завантаження вагона згідно "Інструкції про порядок і застосування засобів ваговімірювальної техніки на залізнічному транспорті". Визначення зміщення центру мас завантаження вагона визначається за інформативним сигналам від кожного тензометричного датчика ваги за певними алгоритмами.
Як правило, тип фундаменту визначається геологічними даними місцевості, а також необхідним терміном введення в експлуатацію ваг. br> Для швидкого введення в експлуатацію ваг найчастіше використовується збірний залізобетонний фундамент. Повний термін введення в експлуатацію з зупинкою гілки - 5-7 днів. Br> Найнадійнішими вагонними вагами є ваги, встановлені на монолітний залізобетонний фундамент. Повний термін введення в експлуатацію з зупинкою гілки - 40-45дней.
Використовувати існуючу платформу і фундамент механічних ваг можливо, але в залежності від призначення ваг необхідно буде виконати певне доопрацювання платформи і фундаменту. На початковому етапі проводиться технічний аналіз стану платформи і фундаменту з видачею висновку про можливість використання і продовження терміну експлуатації. У випадку необхідності проведення не технологічного (для приватних потреб), а комерційного зважування з постановкою вагонів на транспортування на дороги Укрзалізниці необхідно, відповідно до "Інструкції про порядок і застосування засобів ваговімірювальної техніки на залізнічному транспорті", визначення зміщення центру мас завантаження кожного вагона. Для забезпечення цієї вимоги вантажноприймальна платформа повинна складатися з двох окремо розташованих платформ, тому доведеться розрізати платформу.
Тирса Андрій Керівник бригади