ТОВ "Демидівський граніт"
Вінницька обл, Жмеринський р-н, с. Могилівка
Автомобільні ваги під ключ від фундаменту до перевірки p>
Оплата за автоваги частинами p>
Замовте консультацію або виклик фахівця
Пропускна здатність
до 100 авто на добу
Навантаження на вісь
12-15 т
Максимальна межа зважування
100т
Довжина
від 6 до 24м
Ширина
3м
Тип платформи
ортотропна на основі гнутогопрофілю
Додаткові опції
кришки люки на дорожній просвіт
Конфігурація платформи
колійна
Тип датчика
аналоговий/цифровий
Пропускна здатність
до 250 авто на добу
Навантаження на вісь
до 17,5т
Максимальна межа зважування
100т
довжина
от 4 до 25м
Ширина
3-3,5м
Тип платформи
залізобетонна, каркасна наоснові двотавру
Додаткові опції
кришки люки на дорожній просвіт
Конфігурація платформи
колійна
Тип датчика
аналоговий/цифровий
Пропускна здатність
до 400 авто на добу
Навантаження на вісь
понад 20т
Максимальна межа зважування
120т
довжина
від 6 до 24м
Ширина
3,5м
Тип платформи
суцільна, br> на базі двотаврової балки
Додаткові опції
Т-подібна гума для захисту ваг
Конфігурація платформи
суцільна
Тип датчика
цифровий
Ваги призначені для зважування в статичному режимі автомобільного транспорту, виведення результатів зважування на індикатор цифрового вимірювального приладу і видачі їх на ПК по інтерфейсу RS232 або RS485. Ваги застосовуються на складах, базах, промислових і сільськогосподарських підприємствах.
До складу ваг входять комплектуючі провідних світових виробників, а саме: тензометричні датчики ZEMIC USA Inc. (Внесені в Держреєстр України), KELI, HBM, ESIT. Тут ви швидко комплектуючих в Україні поставлено понад 2500 ваг, їх надійність підтверджується багаторічною безвідмовною роботою.
Ваги в цілому і всі комплектуючі повністю відповідають підвищеним вимогам стандарту ДСТУ EN 45501: 2007 «Прилади неавтоматічні зважувальні. Загальні технічні вимоги та методи випробувань. », Який діє в Україні з 2009 р.
Ваги виготовляються по ТУ У 28.2-39556070-001: 2015 і внесені в Держреєстр засобів вимірювальної техніки України за № У3665-15.
Найбільші компанії України
Використовується в Європі в 85% випадків
|
|
Конструкція перевірена часом, відповідає найвищим вимогам надійності,
а також використовується при будівництві мостів у всьому світі.
У виробництві автомобільних ваг ми використовуємо технологію ортотропной конструкції. Конструкція має високі показники жорсткості та міцності. Вона забезпечує надійність і безпеку експлуатації при екстремальних навантаженнях. * Гарантія від виробника визначається конструкцією і комплектацією
Ваги встановлюються на висоті близько 40см над рівнем дорожнього полотна і комплектуються двома пандусами для з'їзду та заїзду автотранспорту. Опорними частинами (підставою) ваг в такому випадку є стрічкові фундаменти, що встановлюються під кожну пару датчиків.
Такий варіант установки не вимагає виконання фундаменту з бетонною чашею, не потрібно будівництва навісу або зливової / дренажної каналізації. Також естакадний фундамент простий в обслуговуванні, тому що є постійний доступ до датчиків. Також перевагою є те, що вартість естакадного фундаменту нижче, від пріямочного. Крім того, цей варіант установки є більш зручним для обслуговування ваг, так забезпечує легкий доступ до датчиків.
Незначними недоліками такої конструкції є більш низька пропускна здатність ваг (більш тривалий час зважування одного автомобіля) в порівнянні з Терезами, виконаними на одному рівні з дорожнім полотном.
При фундаментному варіанті установки (в приямок), грузоприемная платформа Терезів знаходиться на одному рівні з поверхнею дорожнього покриття - під'їзними шляхами. При цьому опорні елементи знаходяться в котловані, а не виступають над поверхнею грунту як при Естакадний варіанті.
Цей варіант установки не вимагає пандусів і бічних огороджень, що істотно зменшує займану Терезами площа і дозволяє легко маневрувати при заїзді. Також пріямочний варіант установки ефективний при великому потоці автомобілів в день (наприклад, цілодобовий потік автомобілів), т.к за рахунок відсутності необхідності заїзду та з'їзду на пандус зекономлює час і збільшується пропускна здатність ваг.
Недоліком є те що, в приямку може накопичуватися волога, що вимагає регулярного чищення, а також будівництва навісу і надійної зливової / дренажної каналізації. Як наслідок, вартість виготовлення пріямочного типу фундаменту вище, ніж естакадного.
Ваги встановлюються на збірний фундамент із залізобетонних дорожніх / аеродромних плит, які монтуються на піщано-гравійну подушку.
Даний варіант установки зручний при проведенні сезонних робіт (наприклад, збору врожаю), так як ваги легко демонтуються і переносяться на нове місце установки разом зі збірним фундаментом, що дозволяє економити значні кошти в порівнянні з необхідністю будівництва монолітного фундаменту на новому місці.
Недоліком даного типу фундаменту є необхідність в проведенні сервісного обслуговування не рідше 2-х разів на рік, тому що на відміну від монолітного фундаменту, основа якого залягає нижче зони промерзання ґрунту, плити збірного фундаменту мають властивість з часом просідати.
Гнучке з'єднання модулів забезпечує рівномірний розподіл навантаження. Точність зважування залишається високою незалежно від розташування вантажу на платформі. Похибка не більше 0,1%.
Комплектуючі від провідних світових виробників UTILCELL, HBM, ESIT, ZEMIC USA Inc. KELI (внесені в Держреєстр України), забезпечують працездатність при екстремальних навантаженнях і температурах (-30 до +65 С). Заводська грунтовка і фарбування забезпечує високу корозійну стійкість.
При проектуванні ми закладаємо запас міцності 150%. Це гарантує безвідмовну роботу в самих жорстких умовах. Технологія ваг розроблена для використання навіть в самих екстремальних умовах.
ТОВ «АСКОН - 2007»
Київська обл, Фастівський р-н, смт. Триліси
ГЕРМЕС ВТА-18м-80т (СБ)
Приватне підприємство «Вознесенське підприємство «Кварц»,
Миколаївська обл., Вознесенський р-н, пгт. Вознесенськ
ГЕРМЕС ВТА-18м-80т (СБ)
ФГ «Вікторія-Агро-ВК»
Вінницька обл., Оратівський р-н, смт. Стрижаков
ГЕРМЕС ВТА-18м-80т (КБ)
АТ «ДТЕК Західенерго»,
Івано-Франківська обл., м. Бурштин
ГЕРМЕС ВТА-18м-80т (КБ)
ТОВ «ПРОМИСЛОВА ГРУПА «ГРАНД ОПТ ТОРГ»
Донецька обл., Бахмацький р-н, смт. Артемівськ
ГЕРМЕС ВТА-14м-80т (КБ)
ФГ «СТЕЛЛА-МАКС»
Миколаївська обл., Березанський р-н, смт. Кумарі
ГЕРМЕС ВТА-18м-80т (КБ)
Автомобільні ваги - це досить дороге вкладення, тому важливо відповідально підійти до вибору вагового обладнання. Br> При підборі необхідно визначитися, який транспорт буде зважуватися - від цього залежить довжина платформи. Вибрати місце установки і повідомити фахівця про те які є поруч будівлі та особливості ґрунту - від цього залежить тип фундаменту. Так само потрібно знати відстань від ваг до місця установки терміналу - це важливо при підборі типу тензометричних датчиків і іншого електронного обладнання. Br> Всі ці, а також інші фактори впливають на оптимальну конфігурацію автомобільних ваг. Br> Наші фахівці допоможуть з вибором, однак необхідно чітко розуміти для яких завдань Вам потрібні ваги.
Отримати державну компенсацію можна тільки з умовою придбання української техніки у заводу-виробника, яка внесена на державну реєстрацію на компенсацію. Також держ. компенсацію може надати тільки національний банк України. br> Розмір компенсації: - 25% для всіх підприємств агробізнесу, які придбали техніку починаючи з 01.01.2019.
Самостійне будівництво фундаменту для автомобільних ваг перекладає на Клієнта ризики пов'язані з недотриманням технології будівництва, виготовленням фундаменту з неправильними геометричними і міцності параметрами. Ви ризикуєте відстрочити установку ваг і понести додаткові витрати на усунення помилок будівництва. Br> При будівництві фундаменту "під ключ" відповідальність несе завод-виробник! Ви отримуєте гарантовано якісну продукцію з гарантією і сервісним обслуговуванням.
Наші фахівці обговорюють з Клієнтом вимоги до майбутніх ваг. Підібравши необхідну модифікацію ваг, комплект поставки, а також визначивши місце установки ваг, буде визначено тип фундаменту. Br> Після узгодження технічних параметрів і комплектації укладається договір. У документі будуть прописані терміни реалізації замовлення, гарантійне і післягарантійне обслуговування, умови використання. Br> Після виготовлення фундаменту з клієнтом зв'яжеться фахівець монтажно-будівельного відділу, який обумовить всі етапи і умови установки ваг на готовий фундамент. Після завершення всіх робіт по установці, проводиться перевірка автомобільних ваг, видається паспорт з відмітками про проходження державної повірки.
Єврозахист - це гума (демпфер) складається з полімерів, що володіють високими еластичними властивостями і в'язкістю. Єврозахист виконує функцію ізолятора, який поглинає високий електричний заряд при попаданні блискавки, проведенні зварювальних робіт на платформі, обриві ЛЕП над вагами. Br> За рахунок установки між платформою і датчиком демпфера він захищає електронні компоненти від ударних навантажень при різких заїздах і з'їздах транспорту на ваги і забезпечує рівнонапруженості датчиків для більш точних показань зважування незалежно від положення транспорту на платформі.
Думка про те, що цифрові датчики точніше аналогових (або навпаки) - абсолютно некоректно. Все залежить від тих завдань, які планується вирішувати з їх допомогою. Br> Характеристика датчиків визначається класом точності. Для аналогових і цифрових датчиків одного класу точність буде однакова. І це ніяк не залежить від типу сигналу, що передається. Br> Але в електронних вагах явні перевагою будуть володіти цифрові датчики в разі: br> - Необхідності видалити ваговий термінал на відстань від 100 до 1000 метрів від ваг; Br> br> - Захистити свій бізнес від стороннього втручання в показання зважувань; br> - Захисту від джерел перешкод і спотворень, якщо такі є, наприклад потужні силові лінії живлення. Br>
Програмний комплекс автоматизації 24/7 призначений для оптимізації часу і мінімізації впливу людського фактора на показання зважування. Дана послуга підвищує ефективність обліку і контролю зважувань вантажів на підприємстві (відео та фотофіксація, виняток втручання на результат зважування, контроль зважування по локальній мережі або Internet мережі, друк ТТН)
Київський Ваговий Завод використовує два типи фундаменту автомобільних ваг: br> - Есткадний. Ваги встановлюються на висоті близько 40 см над рівнем дорожнього полотна і комплектуються двома пандусами для з'їзду та заїзду автотранспорту. Опорними частинами (підставою) ваг в такому випадку є стрічкові фундаменти, що встановлюються під кожну пару датчиків; Br> - Приямочний. При фундаментному варіанті установки (в приямок), вантажноприймальна платформа ваг знаходиться на одному рівні з поверхнею дорожнього покриття - під'їзними шляхами.
Оцінка відповідності автомобільних ваг необхідна у випадку використання їх в комерційних цілях, де необхідно підтвердити точність зважування продукції. Після проходження даної процедури клієнт отримує "Сертифікат перевірки типу" і паспорт на автомобільні ваги від заводу виробника.
Тирса Андрій Керівник бригади