ua
ua
EN
RU
+38 (068) 599-17-51 +38 (066) 705-65-40

Вагонні ваги від КВЗ

сучасне рішення для вимірювань маси рухомого складу залізниць

в статичному і динамічному режимах

Налагоджений процес узгодження з АТ "Укрзалізниця"

На збірному залізобетонному фундаменті

ЖД весы на сборном железобетонном фундаменте
  • Швидкі терміни установки - до 5 днів
  • Мобільність - є можливість
    оперативно перенести вагонні ваги на інше місце
  • Простота монтажу / демонтажу,
    відсутність бетонних робіт

Отримати комерційну пропозицію

На монолітному залізобетонному фундаменті

ЖД весы на монолитном железобетонном фундаменте
  • Терміни установки - 40-45 днів
  • Економічність - вартість нижче
    ніж у бесфундаментних варіанту
  • Висока надійність - за рахунок виготовлення
    монолітного фундаменту
Отримати комерційну пропозицію

Технічні характеристики

Найбільша границя зважування (Max) 100/150/200 т
Найменша границя зважування (Min)
Дискретність і ціна повірочної поділки d=e 20/50 кг
Електричне живлення ваг однофазний струм напругою від 187 до 242 В і частотою 50±1 Гц
Вид кліматичного виконання, ступінь захисту по ДСТУ EN 60529 - для тензометричних датчиків - IP67 / 68
- для аналого-цифрового перетворювача - IP54
Інтервал робочих температур навколишнього середовища - для тензометричних датчиків - від - 35 ºС до +65 ºС
- для аналого-цифрового перетворювача - від 0 ºС до +40 ºС

 

Ваги вагонні тензометричні ГЕРМЕС ВТВ … призначені для повагонного або повізкового статичного вимірювання маси порожніх і навантажених залізничних вагонів (цистерн, контейнерів, хоперів) з сипучими, твердими, а також рідкими вантажами; повагонного або повізкового вимірювання маси в русі порожніх або навантажених вагонів та / або цілих поїздів з сипучими, твердими, а також рідкими вантажами.

Ваги використовуються на підприємствах: аграрної, харчової, гірничодобувної, хімічної, енергетичної, будівельної, переробної, металургійної, машинобудівної та інших галузях

Нам довіряють

Найбільші компанії України

Якість і точність - наша професія

Ваги повністю відповідають вимогам стандарту України ДСТУ ОIМL R 106-1 «Ваги залізничні платформні автоматичні під № У 2394-15. Ваги мають сертифікат відповідності засобу вимірювальної техніки затвердженого типу № UA-MI/2-5212-2015

Контроль розподілу навантаження по бортах і візків вагона (ваги мають можливість визначати поздовжнє і поперечне зміщення центру ваги вагона)

Наявність будівельної ліцензії для робіт гарантує проведення робіт «під ключ». Наявність штатних будівельних, монтажних, сервісних бригад гарантує дотримання термінів виготовлення і найкоротші терміни монтажу і введення в експлуатацію - установки ваг за 5-7 днів.

Експлуатація в екстремальних умовах при високій інтенсивності вантажопотоків.

Наявність і розробка спеціальних автоматизованих систем обліку (ваги забезпечують можливість комп'ютерного обліку результатів зважування, а також виведення інформації на дисплей комп'ютера та/або на принтер).

Власне виробництво і пряма поставка комплектуючих гарантує кращу ціну на ринку.

Наші проекти

Альянс Імпекс,
м. Світловодськ

Станція Миронівка,
м. Миронівка

Станція Петрівка,
м. Київ

Етапи встановлення вагонних ваг

Порядок робіт

  • Обстеження місць встановлення ваг і здійснення прив'язки нового проекту на місці
  • Розробка нового проекту будівельної, механічної, електричної частини системи
  • Розробка та налагодження програмного забезпечення АРМ вагаря, адаптованого під вимоги Замовника та первинне навчання персоналу роботі з вагами
  • Розробка та затвердження в органах Держстандарту методики метрологічної атестації та методики повірки, проведення атестації ваг спільно з органами Держстандарту
  • Узгодження і затвердження проекту з ДП «Укрзалізницею»
  • Виробництво фундаменту ваг
  • Виробництво вантажоприймальних платформ
  • Монтаж (установка, налагодження, калібрування, здача органам Укрметртестстандарту)

Комплект документів

  • Технічне завдання на ваги
  • Методика метрологічної атестації та повірки ваг
  • Керівництво по експлуатації на ваги, керівництво на цифровий вимірювальний індикатор
  • Паспорти на тензометричні датчики, копія свідоцтва про внесення до державного реєстру України
  • Складальне креслення ваг. Інструкція по монтажу, складання-розбирання ваг
  • Поставка обладнання здійснюється на склад Замовника силами Постачальника на умовах DDP

Стандартний комплект поставки

Вантажоприймальна платформа в комплекті 1-2-3 шт
Тензометричний датчик
BM14G-C3-30t-15B-SC
HM9A / B-C3-10 / 40t-16B
HM14H1-C3-10 / 50t
ZEMIC USA Inc.
4-12 шт
Вузол вмонтування датчика УВ-15.00.000 4-12 шт
Аналого-цифровий перетворювач (АЦП) (4 канали) 1-2-3 шт
Ваговимірювальний індикатор 1 шт
Комплект кабелів 1 шт
Персональний комп'ютер в комплекті 1 шт
Програмне забезпечення Спеціалізована автоматизована система обліку 1 екземпляр

*комлпект поставки може змінитись по узгодженню з Заказчиком (Кліентом)

Дозвільна документація

state-building-license-page1

Державна
ліцензія на будівництво

state-building-license-page2

Ліцензія
на будівництво, перелік видів робіт

qualification-certificate-of-liability

Кваліфікаційний сертифікат окремих видів робіт

hermes-bta-explosion-proof-examination-certificate

Сертифікат експертизи вибухонебезпечності ГЕРМЕС ВТА

sertifikat-po-modulyu-v-vagi-tenzometrichni-vagonni-titulnij-1

Сертифікат
відповідності вагонні ваги ВВТ

hm9b-type-examination-certificate-page1

Сертифікат
перевірки типу
HM9B

Вагонні ваги від виробника # 1 в Україні

Вагонные весы от КВЗ

Якість у кожній деталі

Ми несемо відповідальність за якість кожної одиниці продукції, яку Вам пропонуємо. Вся продукція має сертифікати якості.

Відповіді на запитання

Яке зважування більш точне (в статичному або динамічному режимі)?

Найточніше зважування проводиться в статичному режимі з розчепленням вагонів.
Динамічне зважування в більшості випадків використовується для технологічного обліку при великому грузопотоці «недорогої» сировини.

Який порядок введення в експлуатацію вагонних ваг?

  1. Акт/висновок відкриття гілки після будівництва - АТ «Укрзалізниця»;
  2. Проведення оцінки відповідності вагонних ваг (надання вагоповірочного вагону) - Виробник за участю Замовника і представників АТ Укрметртестстандарту;
  3. Акт/висновок введення в експлуатацію ваг вагонних і гілки - комісія АТ«Укрзалізниця» на підставі оцінки відповідності ваг;
  4. Постановка ваг на облік, обслуговування в АТ «Укрзалізниця» і на сервісне обслуговування - Замовник за участю Виробника.

Чи може Замовник самостійно виготовити фундамент під вагонні ваги?

Ви можете самостійно виготовити фундамент при наявності необхідних співробітників в штаті і інструментів / обладнання / техніки, а також наявності будівельної ліцензії.
Можливий варіант виготовлення фундаменту при проведенні робіт співробітниками. Виробника (будівельним ділянкою) при наданні матеріалів Замовником.
Також можливий варіант виготовлення фундаменту Замовником під авторським технічним наглядом Виробника.

Чи впливає тип вантажу на точність зважування?

Існує два типи вантажів: сипучі і рідкі. За призначенням ваг за типом вантажу, що зважується АТ «Укрзалізниця» висуває особливі вимоги до ваг згідно «Інструкцій про порядок і застосування засобів ваговімірювальної техніки на залізнічному транспорті ». При дотриманні вимог АТ «Укрзалізниця» і «Інструкцій про порядок і застосування засобів ваговімірювальної техніки на залізнічному транспорті» точність зважування не залежить від типу вантажу, що зважується.

Для чого проводиться контроль рівномірності завантаження вагона?

Вагонні ваги, які призначені для комерційного зважування з постановкою вагонів на транспортування доріг «Укрзалізниці», обов'язково повинні мати функцію визначення зміщення центру мас завантаження вагона згідно "Інструкції про порядок і застосування засобів ваговімірювальної техніки на залізнічному транспорті". Визначення зміщення центру мас завантаження вагона визначається за інформативним сигналам від кожного тензометричного датчика ваги за певними алгоритмами.

Який порядок розміщення та монтажу вагонних ваг?

  1. Акт/висновк вибору місця установки ваг - комісія у складі представників АТ «Укрзалізниця», Замовника і Виробника;
  2. Технічні умови на установку ваг - видаються АТ «Укрзалізниця» на підставі роботи комісії з вибору місця установки ваг та "Інструкцій про порядок і застосування засобів ваговімірювальної техніки на залізнічному транспорті";
  3. Розробка нового проекту будівельної, механічної, електричної частини ваг, узгодження та затвердження його з Замовником і з АТ «Укрзалізниця» - Виробник за участю Замовника;
  4. Акт/висновок закриття гілки для будівництва фундаменту, ваг - АТ«Укрзалізниця»;
  5. Демонтаж рейок, підготовка майданчика, виготовлення фундаменту - Виробник, Замовник або підрядна організація;
  6. Монтаж вагонних ваг - Виробник за участю Замовника;
  7. Монтаж рейок на ділянці вантажоприймальних платформ, відновлення колії на вагах і під'їзних шляхах - Виробник, Замовник або підрядна організація.

Як правильно вибрати тип/виконання фундаменту ваг?

Як правило, тип фундаменту визначається геологічними даними місцевості, а також необхідним терміном введення в експлуатацію ваг.
Для швидкого введення в експлуатацію ваг найчастіше використовується збірний залізобетонний фундамент. Повний термін введення в експлуатацію з зупинкою гілки - 5-7 днів.
Найнадійнішими вагонними вагами є ваги, встановлені на монолітний залізобетонний фундамент. Повний термін введення в експлуатацію з зупинкою гілки - 40-45дней.

Чи можливо використовувати існуючу вантажоприймальну платформу і фундамент механічних вагонних ваг?

Використовувати існуючу платформу і фундамент механічних ваг можливо, але в залежності від призначення ваг необхідно буде виконати певне доопрацювання платформи і фундаменту. На початковому етапі проводиться технічний аналіз стану платформи і фундаменту з видачею висновку про можливість використання і продовження терміну експлуатації. У випадку необхідності проведення не технологічного (для приватних потреб), а комерційного зважування з постановкою вагонів на транспортування на дороги Укрзалізниці необхідно, відповідно до "Інструкції про порядок і застосування засобів ваговімірювальної техніки на залізнічному транспорті", визначення зміщення центру мас завантаження кожного вагона. Для забезпечення цієї вимоги вантажноприймальна платформа повинна складатися з двох окремо розташованих платформ, тому доведеться розрізати платформу.

Більше 2500 успішно виконаних проектів по всій Україні

Тирса Андрій Керівник бригади

    Дізнайтеся де подивитися
    готові ваги